روش‌های پرداخت

روش‌های پرداخت

از روش‌های بی‌نظیر پرداخت حساب در بازرگانی فرداد فولاد خراسان مطلع شوید!

ضمن عرض خیرمقدم به همشهریان و مشتریان عزیز؛ توجه شما را به مطالعه این صفحه با موضوع روش‌های پرداخت حساب جلب می‌کنیم. در ابتدا لازم است این نکته را متذکر شویم که روش‌های پرداختی که در این صفحه اعلام می‌شود، صرفاً جهت اطلاع شما عزیزان بوده و بهره‌مندی از هر یک از این روش‌ها، به شرایط بازار و آمادگی بازرگانی فرداد فولاد بستگی دارد. بنابراین پس از مطالعه این بخش و اطلاع از انواع روش‌های پرداخت، لازم است با کارشناسان فروش فرداد فولاد ارتباط برقرار کرده و از امکان‌پذیر بودن روش موردنظر خود، کسب اطمینان کنید.

 

خرید نقدی

ساده‌ترین و دائمی‌ترین روش پرداخت حساب، روش نقدی است؛ روشی که هیچ‌گونه نگرانی برای خریدار و هیچ‌گونه هزینه‌ای برای فروشنده در پی ندارد! اگرچه یکی از مزایای تسویه حساب نقدی، می‌تواند این باشد که تخفیفی شیرین روی بار خود بگیرید!

 

خرید اعتباری آهن آلات

مشتریان عزیز می‌توانند بار درخواستی خود را به صورت مدت‌دار و با ارائه چک بانکی خریداری نمایند. خرید اعتباری معمولا به این صورت است که درصدی از مبلغ تمام‌شده را در زمان خرید به صورت نقدی پرداخت نموده و مابقی را مطابق اعلام بخش حسابداری شرکت، با اهدای چک معتبر، تسویه می‌کنند. شرایط دقیق خرید اعتباری را در تماس با کارشناسان فروش فرداد فولاد استعلام نمایید.

 

خرید با اعتبار اسنادی یا ال سی

خرید آهن آلات با اعتبار اسنادی ال سی یک خدمت بانکی است که در آن، بانک با توجه به تقاضای مشتری به عنوان ذی‌نفع، پرداخت را برای او به عهده می‌گیرد. پرداخت با توجه به شرایط درج شده در LC صورت می‌گیرد. به زبان ساده می‌توان گفت، بانک متعهد می‌گردد که مبلغ خرید، در زمان معین (این زمان می‌تواند به صورت دوره‌ای و در طی چند ماه باشد) از سوی خریدار به حساب فروشنده واریز گردد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، مقاله سایت فرداد فولاد را با موضوع فروش اعتباری آهن آلات با ال سی مطالعه بفرمایید.

 

پیش خرید آهن آلات

یکی از روش‌های بسیار جذاب در پرداخت حساب آهن آلات در فرداد فولاد، روش پیش خرید آهن آلات است. این روش بر این مبنا استوار است که در نوسانات قیمتی بازار، هیچ گونه ضرر و زیانی متوجه خریدار نباشد. نوسانات قیمت می‌تواند مستقیم (افزایش/کاهش قیمت آهن در بازار) و یا غیرمستقیم (تورم، رکود، افزایش/کاهش نرخ ارز) باشد. با توجه به مطالب گفته شده، می‌توان دو حالت را در نظر گرفت.

  • حالت اول زمانی رخ می‌دهد که قیمت‌ها حالت صعودی می‌گیرند. در چنین شرایطی، قیمت توافق شده با خریدار در زمان معامله، پابرجا بوده و خریدار هر زمان که بخواهد، می‌تواند بار خود را از انبار فرداد فولاد دریافت کند؛ بدون آنکه لازم باشد هیچ‌گونه هزینه‌ای اضافه بر مبلغ اولیه، پرداخت نماید. (البته در نظر داشته باشید که سایر قوانین و مقررات خرید از فرداد فولاد مانند هزینه انبارداری به قوت خود باقی است.)
  • حالت دوم زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت‌ها بر اثر نوسانات، کاهش یابند. در این حالت، فرداد فولاد متعهد می‌شود که مابه‌التفاوت مبلغ پرداختی اولیه تا قیمت روز را به حساب خریدار منتقل نماید. به طور مثال اگر مشتری بار تیرآهن 14 را به قیمت روز شاخه 4.200.000 تومان خریداری کرده باشد و چند هفته بعد بخواهد بار خود را تحویل گیرد، در شرایطی که قیمت هر شاخه تیرآهن 14 به مبلغ 4.150.000 کاهش یافته باشد، در زمان تحویل به ازای هر شاخه، مبلغ 50.000 تومان نیز دریافت می‌کند!

چنین گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاران بازار آهن آلات و سازندگان که پیش‌بینی خوبی از روند قیمت‌ها در بازار دارند، بسیار جذاب و کاربردی است. جالب است بدانید که پیش خرید آهن آلات به این صورت، منحصربه‌فرد و مختص بازرگانی فرداد فولاد بوده و در میان همه مجموعه‌های بازرگانی مقاطع فولادی، بی‌نظیر است!

 

راهنمای انتخاب روش پرداخت حساب

انتخاب روش پرداخت اگر به درستی صورت نگیرد، می‌تواند منجر به تحمل خسارات سنگین برای مشتریان عزیز گردد. در صورتی که در پروژه ساختمانی یا صنعتی خود دارای نقدینگی کافی هستید و محصولات فولادی موردنظرتان بایستی به سرعت مورد استفاده قرار گیرند، استفاده از روش پرداخت نقدی و یا پیش خرید، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اما اگر در حال حاضر نقدینگی کافی برای پرداخت کامل صورت حساب خود را ندارید، دو روش خرید اعتباری و خرید با اعتبار اسنادی میتواند راهگشای شما باشد. جزئیات نحوه بهره‌مندی از هر روش را می‌توانید در تماس با کارشناسان فرداد فولاد کسب نمایید. در صورتی که هرگونه سوالی در ارتباط با روش‌های پرداخت دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه و یا فرم پیام در صفحه تماس با ما، مطرح نمایید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
کلیه حقوق سایت متعلق به فرداد فولاد خراسان می‌باشد.
کلیه حقوق سایت متعلق به فرداد فولاد خراسان می‌باشد.